איך להרוויח כסף מהבית – נכס דיגיטלי

שיתוף פוסט של נווה פריצקי

לא אחת נתקלתם בכל מיני כתבות, סרטונים ואפילו קורסים העוסקים בנושא איך להרוויח כסף מהבית. ולמען האמת, מרבים מהם עולה ריח של הונאה. אינני אומרת כי לא ניתן להרוויח כסף מהבית, בעידן האינטרנט אפשר לעשות הכל. אך לצערי הרב רבים משווקים לכם חלומות, בלי לתת לכם כלים אמתיים שיאפשרו לעשות זאת. כלומר הם מתרכזים בעיקר ברווח האישי שלהם, ולא באמת מלמדים אתכם איך ניתן להרוויח כסף מהבית.

מי שבאמת רוצה להרוויח כסף מהבית צריך לעשות שני דברים. קודם כל להכיר את האפשרויות השונות הקיימות באינטרנט, והדבר השני הוא להחליט היכן הוא יכול להשתלב. אז אתם בהחלט מוזמנים ומוזמנות לחקור קצת, לקרוא וללמוד לפני שאתם קופצים למים הקרים.

מבחינת האפשרויות הקימות באינטרנט, ישנן אפשרויות שונות. בגדול ניתן לחלק אותם למודל הכנסות ממכירות של מוצרים או שירותים, לבין מודלים של הכנסות מפרסום. אך השאלה הגדולה באמת היא היכן אתם יכולים להשתלב. תהיו בטוחים שאין משהו שמישהו אחר עשה, ואתם אינכם יכולים לעשות. אך בכל זאת ישנם דברים שיכולים להתאים לכם יותר, ודברים שמתאימים פחות. אם הכיוון שלכם יהיה קרוב יותר לתחומי העניין שלכם, והרקע האישי שאתם מביאים – הסיכוי שתצליחו גדל.

להתחיל להרוויח כסף מהבית

אחת האפשרויות העומדות בפניכם היא הקמת אתר דרופשיפינג. רבים כבר עשו זאת, ואתם יכולים לראות שהם מצליחים, אך אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי גם אתם תצליחו. אם חשבתם שכל מה שצריך לעשות זה לבנות אתר ולהתחיל לשווק מוצרים, אתם עשויים לגלות כי בניית אתרים היא רק חלק קטן מהתמונה.

בפועל, רשת האינטרנט מלאה באתרי אינטרנט העוסקים במכירות. ורבים מהם מציעים את אותם המוצרים באותם המחירים. זה שהקמתם אתר אינטרנט ואתם מלאים ציפייה והתלהבות, עדיין לא מחייב את הלקוחות לרכוש אצלכם. ומעבר לזה, אם לא תעבדו נכון על קידום ושיווק האתר, ישנו סיכוי סביר כי קהל המטרה שלכם בכלל ידע על קיומכם.

אתם אולי עשויים להרגיש כרגע מיואשים, אך זוהי לא הכוונה שלי. המטרה שלי היא רק לוודא כי אתם עומדים עם שתי רגליים על הקרקע. חשוב שתדעו מהם הסיכונים ומהם הקשיים שעומדים בפניכם, לא בכדי לוותר, אלא בכדי להיערך מראש ולדעת כיצד להתמודד איתם בצורה הטובה ביותר ולקבל את ההחלטות הנכונות.

בניית אתר אינטרנט היא רק נקודת ההתחלה

כאשר רוצים להרוויח כסף מהבית, התשובה היא האינטרנט. באמצעות רשת האינטרנט אתם יכולים להגיע אל השוק ולבצע עסקאות מקוונות של מכירת מוצרים או שירותים. באינטרנט תוכלו למצוא את כל סוגי הקהלים, בשוק המקומי והשוק הגלובלי.
אז נכון, בניית אתרים היא חלק משמעותי מהעניין – כך תשיגו נוכחות באינטרנט. האתר הוא הפנים של העסק, זהו כלי שיווקי וזהו כלי המאפשר לבצע את העסקאות עצמן.

אך זכרו כי מדובר הרבה יותר מבניית אתרים. אל תחשבו על הפרטים הטכניים של הוורדפרס או דברים בסגנון, תחשבו בצורה עסקית ושיווקית. עליכם לגבש תכנית עסקית המגדירה מהו המוצר שאתם רוצים להציע, מי קהל המטרה, היכן תמצאו את קהל המטרה, ומהו היתרון התחרותי שלכם. לא אכנס להרצאה על יסודות השיווק, אך אלו הם אבני הדרך בכל תכנית עסקית.

זכרו כי אתם פועלים בשוק מאוד תחרותי, כל אחד יכול לבנות אתר. עליכם להשקיע במיתוג ולבדל את עצמכם מהמתחרים, וזהו בעצם הדבר החשוב ביותר. ההמלצה שלי היא לדלג על חברות העוסקות בבניית אתרים, ולפנות לחברות המתעסקות בהקמת נכסים דיגיטליים. אמנם בשתי החברות תמצאו את היכולת להרים אתר אינטרנט, אך ישנו הבדל משמעותי. חברות המתעסקות בנכסים דיגיטליים רואות את התמונה המלאה, הן מתעסקות בגיבוש הקונספט ושמות דגש על ההיבט השיווקי בטווח הארוך.

ומנגד, חברות לבניית אתרים רק עוסקות אך ורק בהיבט הפיתוח של האתר, ולא הפיתוח העסקי. וזוהי בדיוק הנקודה שעושה את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. היתרון של חברות המתעסקות בפיתוח נכסים דיגיטליים הוא היכולת שלהם לראות את הדברים במבט עסקי רחב.

כלים שכדאי להכיר

עוד נקודה חשובה שצריך לדעת היא שלא מדובר בהשקעה חד פעמית. על מנת שהאתר שלכם יביא תוצאות ויופיע במקום טוב בתוצאות החיפוש, עליכם תמיד להשקיע באתר. זהו נושא בפני עצמו, אך היום בעידן הבינה המלאכותית הדבר הופך להיות הרבה יותר פשוט.

בעזרת כלים של בינה מלאכותית תוכלו ליצור תכנים לצורך קידום האתר, כולל תכנים עבור הרשתות החברתיות ואפילו עיצובים גרפיים. כלי הבינה המלאכותית הם קלים לשימוש, ויכולים לחסוך לכם הרבה הוצאות תפעוליות. במילים אחרות הכלים הללו יכולים להגדיל את הרווחיות.

כמובן שגם תצטרכו להתנהל בתור עסק המוציא חשבוניות ללקוחותיו. תוכלו בקלות להירשם לשירותי חשבונית ירוקה, כמו למשל חשבוניות ירוקה של iCount. זוהי מערכת אשר יכולה להתממשק לאתרי מסחר אלקטרוני ולאפשר הפקת חשבונית אוטומטית ושירותי סליקה, וגם מעניקה לכם כלים ניהוליים אחרים.

לסיכום, אכן ניתן להרוויח כסף מהבית, אך יש צורך בעבודה רבה. עליכם להשקיע מחשבה בפיתוח העסקי, לדאוג להקמת אתר האינטרנט, ובהמשך להשקיע באופן קבוע בקידומו. באמצעות כלי בינה מלאכותית תוכלו לעשות זאת ביעילות גדולה יותר, ותוך כדי חיסכון בעלויות.

הירשמו לעדכונים של עיריית נווה פריצקי

מידע אודות מסיבות ואירועים של העיר נווה פריצקי

רקע תמונה נווה פריצקי

רוצה להצטרף לעיר נווה פריצקי?

הירשמו עכשיו בלינק ואולי תהיו חלק ממשפחת נווה פריצקי