התקנת עמדת טעינה לעסקים

שיתוף פוסט של נווה פריצקי

התקנת עמדת טעינה לעסקים היא רעיון מצוין לא רק עבור העובדים ובעלי החברה שמעוניינים להטעין את הרכבים שלהם, אלא גם כדי למשוך יותר לקוחות ולספק שירות טוב יותר. הנה כל מה שצריך לדעת על הגברת הפעילות העסקית ע"י התקנת עמדת טעינה לרכב בעסקים.

אם יש לכם עסק, חשוב שתהיה לכם עמדת טעינה לרכב חשמלי. זה יעזור לכם להישאר מחוברים ולהגיע ללקוחות שלכם בצורה טובה יותר, מה שבתורו יכול להגביר את הפעילות העסקית ואת התנועה בבית העסק שלכם. בגדול, ישנם שני סוגים של עמדות טעינה – האחת מיועדת לשירות הלקוחות של העסק והשנייה מיועדת לעובדי העסק.

עמדות טעינה לעובדים וללקוחות

תוכלו לבחור בין התקנת עמדת טעינה לעסקים עבור עובדים או לקוחות, כאשר הסוג הראשון של התחנה יכול לשמש את כל העובדים בלבד (בתשלום או כחלק מתנאי העבודה). זאת, בעוד שהאחרון אינו יכול לשמש אף אחד מלבד אלה שמשלמים על השירות או מקבלים אותו כתוצאה מהטבה כזאת או אחרת.

כך או כך, חשוב לזכור כי תהליך ההתקנה יכול להיות מסובך, ויש כמה דברים שצריך לשקול לפני שמתקינים עמדה בשטח העסק. למשל, סוגי העמדות בהן יהיה ניתן לבחור. בואו נבין אילו סוגים של עמדות טעינה לרכב חשמלי קיימים?

סוגי התקנות עמדת טעינה לעסקים

כאשר מדובר על התקנת עמדת טעינה לעסקים, ישנם כמה סוגים עיקריים של עמדות טעינה לרכב חשמלי הניתנות לרכישה. ישנן עמדות ברמת טעינה של 1, מטען רמה 2 שניתן להתקין בבית או בחללים ציבוריים, תחנת הטעינה המהירה של DC וכן תחנה עם שקע CHAdeMO.

עמדות טעינה ברמה 3 קיימות כבר זמן מה, אבל הן הופכות פופולריות יותר ככל שיותר אנשים עוברים לרכב חשמלי. תחנות טעינה אלו משתמשות בזרם ישר במתח גבוה (HVDC) המומר לזרם חילופין (AC) על ידי הרשת ויכול לטעון EV עד 80% תוך 30 דקות או פחות. כמו כן, ישנן עמדות טעינה שמאפשרות טעינת מספר רכבים חשמליים בו זמנית. בממוצע, מחיר התקנת עמדת טעינה לעסקים עשוי לנוע בין 1,800 ₪ ל-2,500 ₪ ומעלה, תלוי בתוואי השטח, סוג תשתיות החשמל, סוגי עמדות הטעינה ועוד.

אנשי המקצוע עבור התקנת עמדת טעינה לעסקים

אנשי המקצוע שתצטרכו עבור התקנת עמדת טעינה לעסקים הם חשמלאים מוסמכים לעבודה מסוג זה. חשמלאים הם האנשים הטובים ביותר להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי מכיוון שיש להם את הכישורים והידע לעשות זאת בצורה בטוחה, יעילה ומהירה.

ומעבר לכך, הם יוכלו לתת ייעוץ מקצועי כיצד להתקין את התחנה בצורה הטובה ביותר ולוודא שהיא בטוחה ויעילה עבור בעל הרכב. זכרו, הדבר האחרון שתרצו הוא חובבנים שמתעסקים עם תשתיות החשמל בעסק, ולכן חשוב להיערך לכך בהתאם ולקבל סיוע מקצועי בלבד.

הירשמו לעדכונים של עיריית נווה פריצקי

מידע אודות מסיבות ואירועים של העיר נווה פריצקי

רקע תמונה נווה פריצקי

רוצה להצטרף לעיר נווה פריצקי?

הירשמו עכשיו בלינק ואולי תהיו חלק ממשפחת נווה פריצקי